Fotogrāfiju enerģija un to ietekme uz cilvēku dzīvi.
Katra fotogrāfija nes tajā attēlotās vietas un cilvēku enerģiju. Persona, kas uzņem savu fotoattēlu, fotoattēlā atstāj daļu savas personīgās enerģijas. Un šī enerģija fotogrāfijā ne tikai saglabājas nemainīga, bet mainās ar tādu pašu precizitāti kā pašam cilvēkam dzīvē.
Vai ekstrasenss var no fotogrāfijas nolasīt informāciju par mums un nodarīt cilvēkam kaitējumu? Par laimi vai, diemžēl, jā. Jo cilvēks ar savām spējām var pieslēgties enerģētiskajam laukam caur fotogrāfiju. Jo tajā ir mūsu enerģētiskā lauka nospiedums, un tas ir unikāls katram cilvēkam, tāpat kā pirkstu nospiedumi.
Neatkarīgi no tā, cik veca ir fotogrāfija, ja cilvēks ir dzīvs, tad jebkura viņa fotogrāfija atspoguļo viņa šodienas enerģiju. Tāpēc ir ārkārtīgi nevēlami fotografēt jaundzimušu bērnu, kas jaunāks par 7 mēnešiem. Tas ir saistīts ar faktu, ka mazulis šajā periodā joprojām maz kontrolē savu vitalitāti. Tas ir neaizsargāts pret biežām enerģijas izmaiņām savā telpā. Jūs, iespējams, pamanījāt, ka pēc viesu ierašanās mājās, bērni paliek kaprīzi. Cilvēki, šķiet, bija labi, viņi negribēja ļaunu, bet bērns jutās neomulīgi. Enerģijas pavājināšanās, ko var sniegt fotogrāfija, var negatīvi ietekmēt viņa turpmāko dzīvi divpadsmit vai divdesmit piecu gadu vecumā.
Nopietnas sekas var nesekot, ja bērnam vai vecākiem ir spēcīga enerģija, bet, paņemot no viņa enerģijas pilienu izšķirošajā dzīves periodā pēc piedzimšanas, var tikai nojaust, kur viņa dzīvē tas pēc tam tā samazināsies - veselībā, realizācijā , raksturā, personīgajā dzīvē. Tāpēc, senāk mēdza jaundzimušos slēpt pat no tuviniekiem, lai neviens neskatītos, vēl jo mazāk fotografētu. Runa nav par ļaunu aci, bet gan par enerģijas noņemšanu.
No pazuduša cilvēka atrašanas viedokļa tas ir noderīgi. Ja cilvēks ir pozitīvās vibrācijās un aizsardzībā, tad viņa enerģijai ir diezgan grūti izlauzties cauri. Šobrīd pasaule ir pārpildīta ar fotogrāfijām sociālajos tīklos, kad cilvēki bez domāšanas publicē sevi.
Indijā, ja dodaties pie melnās maģijas praktizētāja, viņš prasīs fotogrāfiju, jo fotogrāfijā ir noteikta struktūra. Ja saprot cilvēka tēla uzbūvi, vari izveidot citu struktūru – tādu, kas viņam nāks par labu, vai tādu, kas viņu kaut kādā veidā iznīcinās. Tāpēc tajās kultūrās, kur ir tāda izpratne, cilvēki nevēlas tikt fotografēti.
Katrai fotogrāfijai ir sava struktūra. Piemēram, var pamēģināt paņemt kāda svēta cilvēka fotoattēlu, varbūt pat no grāmatas vāka, turēt virs tā Rudrakšu un skatīties, kā tā uzvedas. Tad paņemt kāda sērijveida slepkavas bildi. Tur Rudrakša uzvedīsies pavisam savādāk.
Kā tiek nolasīta informācija no fotogrāfijas? Ja fotogrāfija ir uzņemta katastrofas vai bēdu vietā, uz to ir tik grūti skatīties, tā nes informāciju par zemām vibrācijām. Taču vienmēr ir viegli skatīties uz pozitīvām fotogrāfijām, dabu, dzīvniekiem, dzīvespriecīgiem cilvēkiem.
Cilvēki, kas šo izprot (arī dzīvnieki) nevēlas, lai viņu attēli būtu pieejami daudziem, jo tie nevēlas būt neaizsargāti. Cilvēki,kas šo izprot, nevēlas nevēlētos savu fotogrāfiju ruēt sava ienaidnieka mājā, jo viņi nezina, kā tā var tikt izmantota.
Katra fotoattēla enerģija, kas glabājas vienā kastītē ar daudziem citiem fotoattēliem, mijiedarbojas ar tiem. Šāda mijiedarbība ne vienmēr ir harmoniska. Labākais variants fotogrāfijām ir albums ar kartona vai papīra loksni starp fotogrāfijām. Tas ir īpaši svarīgi, ja vienā albumā ir dzīvu un mirušu cilvēku fotogrāfijas. Albumus vislabāk glabāt īpašā futrālī vai slēgtā skapī atsevišķi no citiem priekšmetiem.
Fotogrāfijas, kuras fotogrāfs uzņēmis kāzās, nevajadzētu izplatīt pat labākajiem draugiem. Tie ir jāglabā ģimenē un, atkal, vislabāk atsevišķā albumā. Fotogrāfijā iemūžinātos laimīgos dzīves mirkļus var iekarināt skaistā rāmī istabā, kurā dzīvojat. Šādas fotogrāfijas katru dienu piepildīs jūs ar prieka un optimisma enerģiju.
Karinot fotoattēlus vai gleznas pie sienas, vienmēr ieklausieties savā iekšējā balsī. Ja īsti nepatīk, tad labāk iztikt bez tās. Izvairieties no fotogrāfijām vai gleznām, kas samazina telpas enerģiju un līdz ar to arī jūsu personīgo enerģiju. Negatīvo enerģiju nes tumši blīva meža attēli, nokaltuši un sausi ziedi.
Neizvietojiet savā istabā fotogrāfijas un attēlus ar iznīcinošiem motīviem, karu, reliģiskus rituaļus ar jums nezināmu nozīmi. Tuksnešu, purvu, raudošu un vientuļu cilvēku fotogrāfijas nenesīs labu enerģiju.
Viss šajā pasaulē ir enerģija. Un mums jāsadarbijas ar to.
Indijā dažos tempļos fotografēt nav atļauts. Viens no iemesliem ir tas, ka dievības tiek svētītas noteiktā veidā. Piemēram, ir 2 dažādi dievišķās sievišķības aspekti: Kali un Gauri. Kali nevēlas, lai viņas fotogrāfija tiktu uzņemta, jo ir pielikts daudz pūļu, lai viņa izstarotu tumsas spēku. Tumsu nevajadzētu uztvert Rietumu kontekstā - kā kaut ko ļaunu vai kā kādu spēku, kas vēlas jums kaitēt. Tumsa ir Radīšanas pamats. Ja naktī skatāties debesīs, zvaigznes var piesaistīt jūsu uzmanību, taču vissvarīgākā lieta naksnīgajās debesīs ir tumsa. Radīšana parādījās no šīs tumsas.
Šobrīd fotogrāfija ir daļa no mūsu dzīves, daļa no mūsu atmiņām un prieka. Vai ir vērts tās ievietot sociālajos tīklos? Tā ir katra paša izvēle. Ja apkārt nav skaudīgu cilvēku un tādu, kas var kaitēt, var tās publicēt, tomēr, ja to darāt, labāk būt uzmanīgiem.
Esot pozitīvās vibrācijās varam pasargāt sevi no negaidītas nelabvēlīgas ietekmes.
Avoti: .https://dzen.ru/